andsharebanner

طراحی بسته بندی زعفران جعبه زعفران صادراتی ایرانیان پک

بسته بندی زعفران امسالی درجه یک و باکیفیت اعم از زعفران نگین سوپر زعفران نگین اتویی زعفران نگین عرفی زعفران سرگل… برای خرید زعفران و استعلام قیمت انواع بسته بندی زعفران در وزن و طرح های مختلف می توانید با شماره در آگهی با ما تماس بگیرید و یا از طریق… بسته بندی زعفران به روش های متفاوتی انجام می گیرد، به طور معمول هر مرحله از کار به صورت دستی و یا اتوماتیک صورت می پذیرد. در این مقاله در ابتدا توضیحات مربوط به انواع دستگاه بسته بندی زعفران و سپس مراحل بسته بندی آن گفته می شود.

استفاده از طرح و تصویر گل زعفران در بسته بندی، می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روی مشتریان داشته باشد. استفاده از تکنیک‌های گل‌آرایی در چیدمان گل‌های زعفران در طراحی و یا عکاسی صنعتی، می‌تواند به زیباتر شدن تصویر نهایی کمک کند. استفاده از روش‌های هنری مانند نقاشی و تصویرسازی از گل زعفران در طراحی بسته بندی، می‌تواند محصول و برند شما را با تصویری منحصر به فرد به نمایش بگذارد.

اما می‌توان گفت زعفران به دلیل ارزش بالای ربالی آن به هیچ وجه قابل ارائه بدون بسته بندی در بازار نیست. برای همین نیاز وسیع بازار کشور و دنیا به این محصول در گرو بسته بندی است. اگر جعبه طراحی شده برای محصول شما فلزی باشد و یا در کل قابلیت وکیوم شدن داشته باشد، میتوانید برای بسته بندی آن از دستگاه بسته بندی وکیوم استفاده کنید. وکیوم کردن یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش ماندگاری و کیفیت محصول ارزشمندی مانند زعفران است. دستگاه وکیوم زیر متعلق به برند Hualian و دارای ابعاد مناسب برای بسته بندی خانگی زعفران است. در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با این فاکتورها آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

در برابر ضربه و فشار، مقاوم‌تر بوده و از طرفی قدرت نگهداری محصولات در داخل باکس‌های فلزی، بیشتر است. برای این نوع ظروف زعفران، از ورق‌های فولادی گالوانیزه به همراه روکشی بهداشتی استفاده می‌کنند.مسئله مهم دیگر، به کار بردن استانداردهای چاپ فلز در بسته‌بندی فلزی است. در این روش مانند ظرف‌های شیشه‌ای بسته بندی می‌تواند برای مدت زمان مشخصی عطر و طعم زعفران را حفظ کند. در صنعت زعفران، بسته‌بندی‌هایی از جنس کاغذ و مقوا بیشترین مصرف را دارند.

طراحی بسته بندی زعفران

در خصوص یک محصول تجاری سبک و کم وزن همچون زعفران، طراحی بسته بندی باید با ظرافت خاصی صورت گیرد. زعفران به عنوان طلای سرخ ایران یکی از برترین محصولات مصرفی در سطح بین المللی است که از ارزش غذایی مناسب و البته قیمت بالایی برخوردار است. فواید زعفران بسیار زیاد بوده و همچنین از عطر و رنگ خاصی برخودار بوده و در آشپزخانه های خانگی و رستوران ها به مصارف متعددی می رسد. این موارد بخش کوچکی از حساسیت طراحی بسته بندی زعفران، این ماده غذایی شگفت انگیز را نشان میدهد. استفاده از دیزاین بسته بندی زعفران برای ارائه محصول به بازار می‌توانید نقطه قوت محصول شما در این بازار بزرگ باشد.

همین امر باعث شده لطمه‌ای جبران‌نشدنی به کشاورزان و تولیدگنندگان زعفران وارد شود. نداشتن بسته بندی مناسب جهت صادرات و یا صادرات به صورت فله، منجر به کاهش تولید زعفران و از دست دادن سهم ایران از بازارهای جهانی شده است. اولین چیزی که در زمان خرید زعفران چشم مشتری را در قفسه‌ی فروشگاه‌ها جلب می‌کند، بسته بندی آن است. این روزها با توجه به زیاد شدن رقبا و برندهای مختلف در تولید و صادرات زعفران، یکی از عواملی که باعث می‌شود در بین رقبا متمایز باشید، داشتن بسته بندی متفاوت و جذاب است. برای اینکه بسته بندی این طلای سرخ در زمان فروش مورد توجه مشتری قرار گیرد و باعث جلب رضایت شود، باید از مقاومت و دوام لازم برخوردار باشد. علاوه بر استحکام بسته بندی، پک زعفران باید از تغییرات دما، ضربه و لرزش محفاظت شود.

مصرف کننده در یک نگاه جذب رشته طراحی بسته بندی می شود و آن را در دست می گیرد و جزییات بیشتر راجع به محصول را در جعبه بسته بندی زعفران می خواند. شما میتوانید طراحی انواع بسته بندی زعفران را مطابق ابعاد و متناسب با بودجه تان به آروین پک بسپارید. بلکه منبع مهمترین اطلاعات مورد نیاز در خصوص یک کالای خاص است که باید در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. این اطلاعات علاوه بر برند محصول که تشریح گردید، شامل تاریخ تولید، انقضا، نام کارخانه و یا واحد تولیدی، آدرس، محتویات تشکیل دهنده کالای درون جعبه، شماره تلفن تماس با بخش مشتریان و مواردی از این قبیل خواهد بود. اما نباید از تاثیر یک بسته بندی مناسب در افزایش کیفیت کالا و به دنبال آن، رضایت مشتری غافل گردید.

همچنین کار https://iskilldesign.com/ صادراتی و معمولی نیز توسط حرفه ای ترین طراحان بسته بندی زعفران انجام می شود. زعفران یکی از مهمترین محصولات غذایی صادراتی کشور هست که علاوه بر بازار داخلی در بازار های جهانی هم مشتری های زیادی داره. برای مثال یکی از موارد حائز اهمیتی که در تولید و ساخت به آن توجه میگردد، این مورد است که زعفران مورد نظر، صادراتی می‌باشد یا خیر.

رنگ بسته‌بندی یکی از آیتم‌های مهم محسوب می‌شود و اگر هدفمندانه انتخاب نشود تمام کیفیت بسته‌بندی را زیر سوال خواهد برد مخصوصأ در مورد محصولی مانند زعفران. بسته‌بندی یک محصول تجاری مهم‌ترین بخش ارتباط واحدهای تولیدی با مشتریان و خریداران آن است. تصویر گل ها در حاشیه قاب لوگو نماد دومی است که به نظر می‌رسد برای ایجاد ارتباط بیشتر با زعفران استفاده شده است. گل‌های طرح‌بندی شده برای این نماد به صورت سنتی و کلاسیک است که با اصالت زعفران همخوانی دارد. در مجموع، طراحی لوگوی زعفران سحرخیز و بسته‌بندی‌های آن به نظر می‌رسد که به خوبی مشخصات و ویژگی‌های اساسی زعفران را نشان می‌دهند و درک و فهم حضور زعفران سحرخیز در بازار را برای مخاطبان ساده و واضح می‌کنند.

جعبه های چوبی به عنوان باکس نگهدارنده ی ظروف زعفران و برای زیباتر شدن استفاده می شود. بهترین مزایای این باکس های هدیه هم مانند سایر ظروف امکان هک نام و برند بر روی آن وجود دارد. شرکت گلستان خواستار تغییراتی کلی در نوع کارتی خود نبود و در واقع نواقصی که دراین نوع بسته‌بندی وجود داشت، با اعمال طراحی پیشنهادی مجدد توسط ما برطرف شد. کروسین و سافرانال در زعفران تأثیری مشابه داروی فلوکستین داشته اند و از باز جذب دوپامین، نوراپی نفرین و سروتونین جلوگیری می نمایند و بدین ترتیب اثر ضد افسردگی خود را اعمال می‌ کند.

جعبه زعفران شما، مطابق سلیقه و برندتان توسط تیم گرافیک حرفه‌ای و باتجربه طراحی و تقدیمتان می‌شود. اما سوء مدیریت در بخش‌های کشاورزی و بازرگانی و البته صنعتی، دست در دست یکدیگر، باعث خارج شدن اسم زعفران از محصولات انحصاری کشور شدند دقیقه همان اتفاقی که برای پسته، خرما و انار افتاد. بعد از آن نوع کاغذی که شما استفاده می کنید، نیز حائز اهمیت بوده و در نوع چاپ بسیار تاثیر گذار می باشد. جنس جعبه های طراحی شده باید از استحکام بالایی برخوردار باشد، به دلیل انتقال اینگونه محصولات از مکانی به مکان دیگر، باید جنس جعبه ها آنقدر محکم باشد که پاره نشود و محصولات صدمه ای نبینند. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود.

کارخانه کارتن سازی سپیدار کارتن، آماده خدمت رسانی در زمینه تولید کارتن زعفران می باشد و شما عزیزان می توانید جهت خرید جعبه کارتن زعفران با مشاوران ما در تماس باشید. اگر می خواهید که در تمام طول سال یک کسب و کار با درآمد مناسب برای خود داشته باشید ، پبشنهاد ماه چین به شما بسته بندی زعفران در خانه است که ، با کمترین تجهیزات و سرمایه کم می توانید این فعالیت را آغاز کنید. وقتی پای چاپ بسته بندی مقوایی زعفران به میان می آید، ممکن است به دنبال چاپخانه ای بگردید که برای شما طرح و ایده شما را طراحی و چاپ نماید.

  • هر شرکت عموما لیست قیمتی متفاوتی را برای خود در نظر می‌گیرد که این مورد را هم می‌توان از جمله موارد موثر در طراحی بسته بندی در نظر گرفت.
  • صادرات زعفران ایرانی در بسیاری از موارد فله ای و فاقد بسته بندی است.
  • یکی از مهم ترین مراحل برای راه اندازی کارگاه بسته بندی زعفران چه در سطح گسترده و چه در سطح خانگی نیاز به شناخت بازار فروش زعفران و بازاریابی زعفران می باشد.
  • لیبل‌های جعبه زعفران باید تمامی اطلاعات محصول و نمای مختصری از محصول را به نمایش بگذارند.
  • از سوی دیگر، اگر زعفران به عنوان یک کالای هدیه به فروش می رسد، بسته بندی جذاب و شیک ممکن است مناسب تر باشد.
  • متریال مورد استفاده درکاور اولیه باید به نحوی باشد که مانع از ورود هوا، رطوبت و آلودگی به محصول بشود.

بااستفاده از آنها نه تنها نیاز به صرف هزینه برای دستگاه بسته بندی نیست بلکه ظاهر زیباتری نسبت به استفاده از پلاستیک دارد زیپ کیپ ها به صورت چندبار مصرف هستند و آسیب کمتری به محیط زیست خواهند زد. اما اگر قصد صادرات زعفران را دارید و یا بسته بندی زعفران شما در وزن های بالاتر انجام می‌شود، شما به جعبه لوکس زعفران و یا بسته بندی لوکس زعفران نیاز دارید. پس از انتخاب ظرف، ابعاد و شکل آن را به اطلاع ما برسانید تا ما جعبه مناسب آن را برای شما طراحی و چاپ کنیم. به طور کلی هر نوع طراحی بسته بندی زعفران از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. ظرفی که رشته های سرخ زعفران را در خود جای میدهد و پوشش نهایی که از ظرف حمایت میکند و به آن جلوه می بخشد. ظروف بسته بندی زعفران به طور کلی از 3 متریال مختلف تهیه میشوند، پلاستیک، فلز و شیشه که انتخاب هر نوع متریال به مقدار زعفران درون آن، بازار هدف، مخاطب یاخریدار نهایی و بودجه تهیه بسته بندی وابسته است.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.