امام جمعه خرم آباد جوانان از بیکاری رنج می برند امکان ندارد دشمن پنهان در ایران حکومت کند.


آفتاب نیوز :

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهروحی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد، همگان را به تقوای الهی دعوت کرد: نیروهای پلیس در داخل کشور، مرزها و برای تامین معاش مردم مجدانه تلاش می کنند. امنیت”. نیروی انتظامی نشان داده است که با متخلفان قانون و متخلفان نظام و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد. اما در مقابل ملت متواضع است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهادت شهید پناهی فر در مبارزه با مرگ و تشییع باشکوه این شهید نشان داد که وی در چارچوب ماموریت خود به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به هفته وقف گفت: عمر انسان رو به پایان است و دیگر کاری از دستش برنمی آید; اما چون وقف دارد ثواب این وقف به او می رسد.

شاهروحی بیان کرد: برخی از وقف ها تحت کنترل کسانی است که یا اجاره نمی گیرند یا مغازه ندارند و حق الزحمه واقعی را پرداخت نمی کنند که اکنون ممنوع است و لازم است اداره کل وقف نسبت به وصول آن اقدام کند. هزینه بودجه با همکاری دستگاه قضایی

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه توجه زن و مرد باید در قالب ازدواج برای تداوم نسل باشد، اظهار داشت: جوامعی که به سمت عدم پوشش رفتند در نهایت دچار بیماری های روحی و جسمی شدند. پس می دانیم که حجاب یکی از نیازهای دین است.

شاهروحی با بیان اینکه همه در محیط خانه آزاد هستند، گفت: اما خیابان محیط آموزشی و اداره دولتی است، تصریح کرد: بی حجابی به اخلاق عمومی فرهنگ و اقتصاد آسیب وارد می کند و وظیفه اصلی دولت و مردم ترویج نمادها و نشانه های دینی در جامعه است. از جمله حجاب ترویج نمادهای مذهبی با کار رسانه ای جذاب، تسهیل پوشش اسلامی با قیمت قابل قبول، نظارت بر محتوای فضای مجازی، آگاهی و دانش زبانی باید مورد توجه قرار گیرد. با وجود حوزه های علمیه، مبلغان دینی، مساجد، نماز جماعت و جمعه، خانواده های متدین و انقلابی، امکان تحمیل حجاب در این کشور برای دشمن وجود ندارد.

وی با اشاره به روز ملی روستاییان و عشایر گفت: مردم روستایی لرستان محور کار و تولید هستند و نظام اسلامی خدمات قابل قبولی ارائه کرده است. اما آنها در مورد مسائل بیشتری مانند آب و جاده به خدمات بیشتری نیاز دارند.

شاهروحی بیان کرد: کشور ما در چند دهه اخیر کاستی های زیادی داشت و هیچکس انتظار ندارد تا دو سال دیگر این کاستی ها برطرف شود. اما مسئولان کشور باید توجه داشته باشند که مشکل چندین دهه لرستان نیازمند توجه ویژه است. اعتبارات در این ولایت رو به افزایش است، شرایط عادی کار در لرستان خوب نیست و جوانان از بیکاری رنج می برند.

وی با بیان اینکه صنایعی داریم که سال ها تعطیل بوده و گاه ادامه دارد. با این حال هیچ نتیجه ای حاصل نشده است، وی افزود: از مسئولان درخواست شده است تا لرستان را برای رسیدن به نقطه مطلوب یاری کنند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما