بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین دکتر کاشت مو در تهران بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

دلایل ریزش مو در تمامی افراد یکسان و به یک دلیل نمی باشد و با مکانیسم مختلف بدن هر فرد متغیر می باشد ، دلایلی مانند کم خونی ، جنسیت ، هورمون ، ژنتیک ، کمبود ویتامین ها ، کمبود پروتئین ، استرس و … بسیاری از مراکز درمانی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویر تاییدیه وزارت بهداشت را علاوه بر مرکز درمانی، در وبسایت خود نیز قرار می‌دهند. افرادی که بر اثر عوامل مختلفی از جمله بخیه جراحی، سوختگی و عوامل ژنتیکی، مبتلا به آلوپسی آندروژنی و غیره هستند با استفاده از کاشت به روش های مختلف می توانند کم پشتی و طاسی سر خود را رفع کنند. هر گونه اشتباه یا کوتاهی که از طرف پرسنل و پزشکان سر زده باشد به طور کامل جبران شده و این ضمانت محدودیت زمانی ندارد و در ادامه جهت راحتی حال مشتریان به خصوص در شرایط سخت اقتصادی امروزی، کاشت مو اقساطی هم انجام می‌شود.

چرا که ممکن است سوالات زیادی در طی این مسیر برای شما به وجود بیاید. بنابراین لازم است کلینیکی را انتخاب کنید که این خدمات را به صورت آنلاین و تلفنی هم به شما بدهد تا لازم نباشد برای هر موضوع کوچکی مسافت زیادی را طی کنید.

۲- بدانید که آیا کلینیک درمان مورد نیاز شما را ارائه می دهد یا خیر

یکی دیگر از بهترین کلینیک کاشت مو تهران، کلینیک مراقبت های زیبایی و کاشت مو ایران نوین نام دارد.

شرکت مخابرات در بانک اطلاعات ۱۱۸ تنها شماره مراکز مجاز را ثبت میکند. بنابراین اگر کلینیک کاشت مو دارای مجوز باشد، شماره آن در تلفن ۱۱۸ ثبت می‌شود و قابل دریافت است.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران کجاست؟

علاوه بر کاشت مو کلینیک خانه سفید یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران نیز هست و خدمات بسیار متنوعی در این زمینه ارائه می دهد. شاید برای طاسی سر شما، کاشت مو ضروری نباشد اما یک روش توصیه‌شده برای شما است.

کاشت مو تهران

به طور کلی کاشت مو به دو روش FIT و FUT انجام می شود که امروزه با پیشرفت تکنولوژی مراحل این دو روش با متدهای جدیدتر قابل انجام است.

در کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی، مجوز رسمی مرکز در محلی که توسط همه مراجعین قابل رویت باشد، قرار داده شده است. همچنین تصویر مجوز در سایت کلینیک ساعی نیز قرار داده شده است که گواه بر اعتبار این مجموعه می باشد. براساس تجربه ثابت شده‎ است که مراکز معتبر کاشت مو همواره از حضور یک پزشک متخصص پوست و مو در کلینیک بهره‌مند هستند که نظارت کاملی روی کار و عملکرد دیگر پرسنل دارد. این مورد از این جنبه اهمیت دارد که در صورت بروز مشکل، پزشک می‌تواند مشکل ایجاد شده بصورت تخصصی بررسی کرده و بهترین راهکار را ارائه دهد.

  • لیزر برداشتن مو یا لیزر رفع موهای زائد دستگاهی است که فرایند از بین بردن مو‌های ناخواسته یا موهای زائد را با استفاده از قرار گرفتن در معرض پالس لیزر نور انجام می‌دهد و منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود.
  • امروزه مراکز زیادی در زمینه کاشت مو فعالیت می کنند و با توجه به ماهیت آن انتخاب یک پزشک خوب یا بهترین مرکز کاشت مو در تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور کاری سخت و زمان بر است.
  • همچنین در صورت نیاز، امکان صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی توسط برخی از پزشکان نیز وجود دارد.
  • هر گروه شامل یک تا چهار تار مو است که به آن واحدهای فولیکولی یا پیوندی می‌گویند.
  • کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر ایران به منظور ارائه خدمات درمانی- زیبایی در بالاترین سطح استاندارد بین‌المللی، مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها است.

کلینیک معتبری که برای آینده به طور هدفمند در حال تلاش است، قطعا وب‌سایتی معتبر دارد.

داشتن بالاترین تعداد کاشت و پیوند موی طبیعی موفق یکی دیگر از افتخارات این مجموعه به شمار می‌رود. تیم پزشکی متخصص و متبحر این مرکز کاشت مو با دسترسی به تجهیزات پیشرفته با آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهترین کلینیک کاشت مو در تهران در یک فضای بهداشتی، مدرن و صمیمی آماده ارائه خدمت به شما هستند. بنابراین جهت تجربه بهترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو، به ویژه کاشت تخصصی مو، ابرو، ریش و سبیل به این کلینیک مراجعه نمایید.

کاشت مو به عنوان یکی از جدیدترین روش‌های جراحی زیبایی، جهت تقویت و افزایش تراکم موهای سر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش عموما با انتقال موها از نواحی نواحی پُرتراکم (سر یا بدن) به نواحی کم‌ تراکم یا طاس انجام می‌شود. بنابراین کاشت مو برای افرادی که به نحوی طبیعی به دنبال بهبود و افزایش تعداد موهای سر خود هستند، مناسب است.

کاشت مو HRP با استفاده از فولیکول های اهدایی از فرد دیگر انجام می شود و امکان ناموفق بودن کاشت بسیار بالاست . بیشتر افرادی که بانک موی بسیار ضعیفی دارند از این عمل استقبال مینمایند . از آنجا که عمل کاشت مو یک جراحی غیرتهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی می باشد، دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد؛ البته روش کاشت مو تاثیر مستقیمی در طول این مدت دارد.

اگر از وجود خال گوشتی، جای زخم، لیپوما یا هر گونه برآمدگی و برجستگی روی پوست خود ناراحت هستید و قصد از بین بردن آن را دارید، حتماً با ما تماس حاصل فرمایید تا وقت مشاوره برایتان تنظیم شود و روش‌های مختلف درمان به شما توضیح داده شود.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما