تصاویر کیک محبوب با پرنده زنده سرگرمی برای ثروتمندان!


آفتاب نیوز :

در طول تعطیلات که در قرون وسطی برگزار می شد، بسیاری از خانواده های سلطنتی و افراد طبقه بالا از پای زنده به عنوان یک گزینه سرگرمی استفاده می کردند. حیوانات کوچک در این کیک های زنده قرار می گرفتند. پس از بریدن و باز کردن کیک، این حیوانات بیرون می آیند و فرار آنها برای مردم مفرح است.

یک شعر معروف انگلیسی به نام “Sing the Six-Five” اشاره می کند که چگونه مردم در مهمانی ها و جشن ها پرندگان زنده کوچک را در کیک می گذاشتند تا طبقات بالا و اشراف را سرگرم کنند.

کیک یکی از غذاهای مورد علاقه مردم در سراسر جهان است. اما برخی از این غذاهای لذیذ در قرون وسطی با هدف دیگری سرو می شدند که در شعر «آواز دهه شصت بخوان» به آن اشاره شده است.

خیلی ها سعی کرده اند این شعر را در زمینه های مختلف تفسیر کنند، اما بخشی که به آواز خواندن پرندگان در کیک و آواز خواندن بعد از باز شدن کیک اشاره دارد، اشاره به غذای خاصی است که بین غذا سرو می شد و قدیمی است. تا قرون وسطی

در قرن شانزدهم، اشراف و طبقات بالا بین وعده های غذایی غذا می خوردند که هدف اصلی آن سرگرمی بود.برای ضیافت های سلطنتی، سرآشپزها یک کیک بزرگ با تعدادی پرنده زنده در زیر لایه بیرونی تهیه می کردند. پس از قرار دادن کیک روی میز، پوسته بیرونی پخته شده برای نمایان شدن پرندگان بریده شد که بلافاصله از کیک بیرون پریدند و باعث خوشحالی حضار شد.

کیک پرنده سیاه یکی از محبوب ترین نمونه های کیک زنده برای پذیرایی از طبقات نخبه و ثروتمند بود. اما پرندگان تنها حیواناتی نبودند که در این کیک ها گنجانده شده بودند و از حیوانات کوچک دیگری مانند لاک پشت، خرگوش و قورباغه نیز استفاده می شد.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما