حرکت دختران تازه متولد شده در بیمارستان قم ماهاریا چگونه بود؟


آفتاب نیوز :

حسین تقی زاده با اشاره به انتقال دو نوزاد دختر در یکی از بیمارستان های قم گفت: این حادثه زمانی رخ داد که نوزادان از بیمارستان به خانواده هایشان مرخص شدند.

وی با بیان اینکه در زمان تولد مشخصات مادر هر دو نوزاد به وضوح بر روی مچ بند آنها ثبت شده و در دست نوزادان بوده است، افزود: به دلیل بی احتیاطی در حین رهاسازی بوده و دقیق نبوده است. در مورد جزئیات دستبند بچه ها، این اتفاق افتاد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از خانواده هایی که دستبند نوزاد را به یادگار نگه می داشت، پس از مشاهده آن با بیمارستان تماس گرفت و تشخیص نوزاد در دستور روزنامه بود.

وی با اشاره به اینکه پاسخ به آزمایش DNA طولانی است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع، با پیگیری های انجام شده، این فرآیند در مدت 24 ساعت و به صورت رایگان برای خانواده ها به پایان رسید و نوزادانی متولد شدند. به خانواده ها

تقی زاده با تاکید بر اینکه با توجه به ثبت نام در هنگام تولد فرزند و ثبت تصویر مادر به صورت دستبند و بسته بندی برای نوزادان، چنین اتفاقی به ندرت رخ می دهد و افزود: این موضوع یکی از مواردی است که اهمیت ویژه ای دارد. اهمیت در حوزه بهداشت و درمان کشور با قصور در این زمینه اقدامات قانونی صورت گرفت و در مرحله اول پرستار و رئیس بخش مراقبت از نوزادان برکنار شدند.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما