ساخت روابط با لینک سازی خارجی

با یافتن این نوع وبلاگ‌ها و تولید محتوا به عنوان نویسنده مهمان در آن‌ها می‌توانید لینک صفحات وب خودتان را در مطالب قرار بدهید و بک‌لینک بسازید. اگر برای سایت‌های باکیفیت، پست مهمان بنویسید، بک‌لینک‌های باکیفیتی دریافت خواهید کرد. بنابراین توصیه ما این است که فروم‌های مرتبط به کسب‌وکارتان را پیدا کنید، در مکالمه‌ها شرکت کنید، با جامعه فعال در انجمن رابطه ایجاد کنید، به پرسش‌های مرتبط پاسخ دهید، مشکلات دیگران را حل کنید و به آن‌ها راه‌حل توصیه کنید.

  • با ورود و فراگیر شدن تلفن های همراه، جستجوهای اینترنتی به ابزاری قابل اعتماد و در دسترس برای یافتن پاسخ سوالات، تصمیم گیری در مورد خرید محصول یا حتی دریافت خدمات مختلف تبدیل شده است.
  • همان‌طور که در مباحث مرتبط با آموزش سئو خارجی گفتیم، استفاده از تبلیغات هدفمند می‌تواند راهی مناسب برای بک‌لینک گرفتن باشد و رتبه سایت شما را در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر بهبود بدهد.
  • پیدا کردن صفحات مرجع و لینک گرفتن از آن‌هاتلاش کنید از صفحات مرتبط با محتوا و ‌سایت خود لینک دریافت کنید.
  • این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند.
  • ربات‌های خزنده گوگل به طور پیوسته در جستجوی صفحات جدید می‌گردند و یکی از ساده‌ترین روش‌های نشان دادن صفحه جدیدتان به گوگل، این است که آن را در صفحه دیگری که قبلاً وارد ایندکس شده لینک کنید.
  • انتشار این نوع رپورتاژ آگهی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا به راحتی در سرچ‌های مرتبط با حوزه کسب‌و کار در صدر نتایج جست‌وجو کشور هدف قرار بگیرند.

در این وبلاگ به یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو یعنی آموزش لینک سازی پرداختیم. روش‌های مختلف لینک سازی، آموزش ساخت بک لینک رایگان، نکات کلیدی و اصول لینک سازی خارجی و موارد دیگری را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. حتما توجه کنید که بک لینک‌های ساخت خود را به طور مرتب نظارت کنید و مطمئن شوید که تبدیل به لینک شکسته نشده‌اند و کاربران را به صفحه فرود مناسب هدایت می‌کنند. در نهایت، به یاد داشته باشید که لینک سازی خارجی به تنهایی نمی‌تواند بهبود رتبه سایت شما را تضمین کند، بلکه باید با روش‌های دیگر سئو مانند سئو داخلی و تکنیکال ترکیب شود. برای پیدا کردن این سایتها کافی است کلمه انجمن ، فروم یا تالار گفتگو را به همراه موضوع کسبوکار خود در گوگل جستجو نمایید. یعنی در واقع نمی توان شاخصی برای تعداد بک لینک ها برای سئو کردن روی یک صفحه با یک کلمه تععین کرد.

رپورتاژ به افزایش کلیک وب سایتتان کمک می کند و باعث افزایش رتبه سایتتان نیز می شود. افزایش تعداد لینک‌های ورودی از وب‌سایت‌های یکتا می‌تواند باعث افزایش ترافیک جستجوی طبیعی (ارگانیک) و افزایش رتبه وب‌سایت شود. برای مشاهده تعداد بک‌لینک‌ها و دامنه‌های یکتایی که لینک صفحات وب‌سایت شما را در صفحه‌های خود قرار داده‌اند، می‌توانید از ابزارهای مختلف سئو بهره بگیرید. در آموزش سئو خارجی متوجه شدیم که استفاده از رپورتاژ آگهی نیز یکی از روش‌های گرفتن بک‌لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به شمار می‌رود. اگر رپورتاژ آگهی به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود، عملکرد مطلوبی خواهد داشت. گوگل از بیش از دویست معیار برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند و تنها به محتوای آن‌ها برای رتبه‌بندی توجه نمی‌کند.

درصورتی‌که ‌سایتی به یکی از صفحات سایت شما لینک بدهد یا برعکس؛ به آن لینک، خارجی گفته می‌شود. مزارع لینک به سایت هایی گفته میشود که پر از لینک های خروجی هستند و به وبسایت یای مخلفی لینک داده اند. لینک سازی در این گونه وبسایت ها نه تنها هیچ اعتبار و ارزشی به سایت شما منتقل نمیکند، بلکه به سئوی سایت شما آسیب هم میزند. Mozbar ابزاری است که میتوانید با آن میزان دامین آتوریتی و پیج اتوریتی وبسایتی که درآن لینک میسازید را  بسنجید و از اسپم بودن آن ها مطمئن شوید. اصول طبیعی یک سایت به این صورت است که ابتدا روی محتوا، سئو محتوا و کارهای سئو داخلی کار انجام شود.

در نتیجه بایستی تا حد ممکن از روش های عجیب و غریب پیشنهاد شده اجتناب ورزید. از آنجایی که بک لینک ها انواع مختلفی دارند و راه های مختلفی برای دریافت آن ها وجود دارد، داشتن یک برنامه مهم است. همچنین می توانید در گروه های مرتبط کاری در شبکه های اجتماعی به دنبال افرادی بگردید که همیشه در حال شیر مطالب هستند و با آنها برای این منظور وارد همکاری شوید. در مطالب با کیفیتی که در سایت های دیگر قرار می دهید، می توانید لینک های بازگشتی برای وبسایت خود قرار دهید که نوعی خرید بک لینک دائمی به حساب می آید، هر چند که این لینک ها no follow هستند اما تاثیر گذار هستند. در تولید محتوای ارزشمند و منحصر به فرد تلاش کنید تا وب سایت های معتبر را به استفاده از مطالب خود ترغیب کنید. مقالات، بیانیه های مطبوعاتی، مطالعات موردی، پست های وبلاگ و سایر محتوای قابل اشتراک گذاری بنویسید.

برای آموزش لینک سازی خارجی می توانید مقاله آموزش لینک سازی خارجی را مطالعه نمایید. اگر قصد خرید دارید، به جای یک بک لینک، توصیه می کنیم یک پکیج بک لینک خریداری نمایید. لینک هایی که طول آنها بیشتر از دو کلمه باشد، امکان کلیک کردن بر روی آنها از جانب کاربران بیشتر است.

پروژه سئو وب سایت – قیمت پروژه سئو – پروژه سئو دورکاری

پیش‌تر، کامنت گذاشتن یا نظر دادن در وبلاگ‌های افراد دیگر همراه با لینکی به وب‌سایت خودتان، راهی سریع و ساده برای گرفتن بک‌لینک محسوب می‌شد. اما با سوءاستفاده سودجویان از این استراتژی، گوگل اعلام کرد که بک‌لینک‌های گرفته شده از طریق کامنت‌های غیرمرتبط، بی‌اعتبارند. آنچه در لینک سازی خارجی بر آن تأکید می‌شود، این است که این کار را به‌صورت پیوسته و طبیعی انجام دهید. یکی دیگر از ابزارهای مهم که به صورت پولی ارائه میشود و برای آنالیز لینک رقبا خیلی کاربردی است. با استفاده از این ابزار تمام جزئیات مربوط به بک لینک های یک وبسایت قابل ردیابی و پیگیری است.

  • نتایجی که پس از جستجو به کاربر ارائه می شود، نقش مهمی در فرآیند شناسایی و تصمیم گیری برای خرید دارد.
  • جالب است بدانید که با توجه به آپدیت الگوریتم ها در سال های اخیر بسیاری از روش های کلاه سیاه در عمل منسوخ شده است و استفاده نمی شود.
  • همانطور که قبلا صحبت کردیم بک لینک ها از دید گوگل نشان دهنده کیفیت و ارزشمند بودن سایت هستند و این مهم است که سایت شما از سایت های مرتبط در کلمات مرتبط لینک
    بگیرد.
  • پاسخ  این سوال برای هر شرکت متفاوت خواهد بود.برای پاسخ این سوال ابتدا باید اعتبار و فعالیت های قبلی سایت شما، کلمات کلیدی مورد نظر شما و وضعیت رقبا مشخص  شود.
  • پست های جایزه داره در اکثر مواقع کاربران را جذب خود می کند و آنها را به کاری که می خواهید، وادار می سازد تا در ازای آن، جایزه بگیرند.

برای این کار می‌توانید از افزونه No-follow در گوگل کروم استفاده کنید. همچنین برای مشاهده لینک‌های نوفالو می‌توانید از فیلترهای مختلف در ابزارهای سئو بهره بگیرید. در این نوع از بازاریابی، می‌توانید محصولات یا خدماتتان را به متخصصان یا اینفلوئنسرهای مورد اعتماد در زمینه کاری خودتان ارائه کنید و از آن‌ها بخواهید که نظرشان را درباره محصولات و خدمات شما به مخاطبانشان بگویند. با استفاده از این روش بازاریابی، می‌توانید با اینفلوئنسرها رابطه برقرار کنید و با استفاده از اعتبار آن‌ها، اعتبار خودتان را نیز افزایش بدهید. سایت‌های محلیسایت‌های محلی کسب‌وکارهایی کارآمد هستند که بازاری محلی دارند. بیشتر کسب‌وکارهای ایرانی آنلاین، محدود به ایران هستند و جز این دسته محسوب می‌شوند.

برای نوشتن پست مهمان، ابتدا باید به دنبال وب‌سایت‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود بگردید و سپس با ارسال درخواست به مدیر وب‌سایت، از او بخواهید که شما را به عنوان یک نویسنده مهمان برای وب‌سایتشان بپذیرند. پس از پذیرش درخواست، باید محتوای مورد نظر را با رعایت قوانین و محدودیت‌های وب‌سایت مقصد بنویسید و در انتها لینک به وب‌سایت خود را درج کنید. لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند. برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند. لینک‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده، استفاده می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند در ایجاد اعتبار برای وب‌سایت شما و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدیدکنندگان شما مفید باشند.

لینک های شکسته یا (Broken Links) لینک هایی هستند که قبلاً ثبت شده اند و در حال حاضر به هر دلیلی در دسترس نیستند. یعنی وقتی کاربر یا گوگل آن لینک ها را دنبال می کنند، با خطا مواجه می شوند. وجود لینک های شکسته در محتوا هم باعث تضعیف تجربه کاربر و ایجاد احساس منفی در مخاطب می شود و هم اثر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.

در واقع کسب و کار شما می تواند برند شناخته شده ای نباشد، اما اعتبار خوبی به همراه داشته باشد. اما مسئله ای که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند، نقطه شروع برای لینک سازی است! گرچه گوگل به صورت مشخص به این ترفند به عنوان یکی از فاکتورهای مهم سئو اشاره نکرده است، اما با توجه به آپدیت اخیر هسته گوگل، تأثیر لینکهای خارجی یک سایت بیش از پیش افزایش یافته است. فقط کافی است تا این تخصص را به صورت حرفه ای آموزش ببینید که ما در این آموزش لینک سازی خارجی از 0 تا 100 بک لینک را به شما توضیح داده ایم. لینک های دوفالو هیچ صفت مشخص کننده ای ندارند و به صورت پیش فرض همه لینک ها فالو خواهند بود.

معیارهای غیرمرتبط با لینک در آموزش سئو خارجی

این موتور جستجو با توجه به چیزهایی که دیگران درباره شما می‌گویند، میزان ارتباط محتوای وب‌سایت با هدف کاربران را متوجه می‌شود. به همین دلیل توجه به سئو خارجی و لینک گرفتن از وب‌سایت‌های معتبر و باکیفیت مهم است. بخش بزرگی از مطالب آموزش سئو خارجی به آموزش لینک‌سازی و روش‌های بک‌لینک گرفتن می‌پردازند، چراکه مهم‌ترین معیار در سئو خارجی، داشتن سفارش بک لینک بک‌لینک‌های باکیفیت است و هرچه بک‌لینک‌های باکیفیت بیشتری بگیرید، رتبه سایت بهتری خواهید داشت. توجه داشته باشید که کیفیت بک‌لینک‌ها از تعدادشان اهمیت بیشتری دارد و بهتر است که از وب‌سایت‌هایی با قدرت دامنه زیاد، بک‌لینک بگیرید. در هر حوزه ای که مشغول به فعالیت باشید قبل از اینکه شروع به لینک سازی کنید، آنالیز رقبا حتما لازم است.

هرچه که تعداد بک لینکهایی که قبلاً در این سایتها ایجاد شده، کمتر باشند، شانس شما برای بهبود امتیاز سئو هم بیشتر خواهد شد. در مطلب تفاوت لینک هایNOFOLLOW ،FOLLOW ، SPONSORED و UGC که در خصوص متا تگهای مهم در سئو برای شما عزیزان آماده کردیم، به تگهای فالو و نوفالو هم اشاره کردیم. بینگ وبمستر تولز از شرکت مایکروسافت نیز در قسمت بک لینکها به شما لیستی از سایتهای ارجاع دهنده و صفحات مورد ارجاع و متنهای استفاده شده را نمایش میدهد. بنابراین تفاوت اصلی میان لینک داخلی و خارجی در این است که لینک سازی داخلی ارجاع از صفحه‌ای به صفحه دیگر در خود سایت شما است و اصطلاحاً مبدا و مقصد هر دو یکی است. اما در لینک سازی خارجی ممکن است سایتی دیگر شما را لینک کرده باشد و یا شما یک سایت معتبر را به عنوان منبع خود لینک کنید. لینک کردن دیگر سایت‌های معتبر در محتوای شما نیز مزایایی برای شما خواهد داشت؛ چرا که هم به محتوای شما اعتبار خواهد بخشید و هم به ربات‌های خزنده گوگل خواهد گفت که آنچه شما ایجاد کرده‌اید با کدام صفحات در ارتباط است.

با لینک‌ سازی خارجی باکیفیت و اضافه‌کردن لینک سایت‌های مفید به صفحات سایت می‌توان اعتبار سایت را در نگاه گوگل افزایش داد. اگر اصول لینک‌ سازی خارجی به‌درستی رعایت شود، می‌تواند تاثیرات فراوانی در سئوی صفحات، نرخ کلیک و در نهایت فروش بیشتر کسب‌وکار خواهد داشت. کیفیت بک‌لینک‌هاقبل از لینک سازی خارجی باید کیفیت ‌لینک‌های خارجی که یک سایت روی محتوای خود قرار داده است را بررسی کنید. برای این منظور با استفاده از آنالیز بک‌لینک می‌توانید از فالو و نوفالو بودن آن‌ها، اسپم نبودن و طبیعی بودن آنها آگاه شوید. تولید محتوا برای ویکی‌پدیا و وب‌سایت‌های مرجع دیگر یا ویرایش اطلاعات آن‌ها و سپس قراردادن لینک سایت به‌عنوان منبع، یک استراتژی لینک سازی خارجی مشابه محسوب می‌شود.

در وب سایت هایی مثل یوتوب، پینترست و… می توانید محتوا خود را قرار داده تا کاربران از این راه وارد وب سایت شما شوند. شما با استفاده از ابزار mozbar می توانید بفهمید که وب سایت مورد نظرتان اسپم است یا نه. این ابزار بر روی مرورگر نصب شده و میزان اسپم و دامین و پیج اتوریتی صفحه سایت را نمایش می دهد.

این معیار که تقریبا مشابه نوار ابزار PageRank است با معیارهای دیگر رتبه بندی کاملا مرتبط است تا بهترین نتایج را برای یک جستجوگر فعال در موتورهای جستجو آماده و ارائه کند. طبق بررسی های انجام شده، مردم جهان در طول روز تقریبا بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده میکنند. پس می توان گفت که اگر از ضعف و مشکلات موتورهای جستجو استفاده شود و تکنیک های فریب آن ها را در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان در نظر بگیریم، در اصل از روش کلاه سیاه استفاده کرده ایم. به شرکت هایی که خدمات سئو را به منظور افزایش دید و رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل، یاندکس، بینگ و موتورهای جست و جوی مشابه ارائه می دهند، شرکت های سئو می گویند. هدف شرکت سئو افزایش ترافیک ارگانیک و درآمد وب سایت شرکت یا فروشگاه اینترنتی شما از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو با انجام بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) است. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، بک لینک، استراتژی های محتوا و موارد مرتبط، عوامل  اساسی هستند که بر عملکرد و رتبه وب سایت شما در فهرست نتایج جستجو تأثیر می گذارند.

در آموزش لینک سازی خارجی باید بگوییم، هنگامی که می خواهید به صورت طبیعی لینک سازی کنید باید به این مورد توجه کامل داشته باشید تا سایتتان دچار پنالتی نشود. یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم. برای طبیعی جلوه دادن بیشتر و بهتر وبسایت و بک لینک های آن، بهتر است که برای اغلب صفحات مهم سایت، دسته بندی ها، لندینگ پیج ها، مقالات و… لینک سازی کنیم. با زمانی که برای تحلیل و بررسی پروفایل بک لینک رقبا می‌گذارید، می‌بینید که رقیب شما از نظر کیفیت و تعداد لینک‌سازی چگونه عمل می‌کند و و برای مثال چگونه توانسته در رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرد.

شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و صفحاتی را به آن ها معرفی کنید تا با خواندن آن ها پاسخ سوالاتشان را پیدا کنند. با این کار بازدیدکنندگان شما به شکلی عمیق تر با موضوع آشنا شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به گشت و گذار در سایت شما مشغول می شوند. لازم به ذکر است که برای تعداد لینک داخلی در یک صفحه وجود ندارد اما دقت کنید که تمامی صفحاتی که به آنها لینک دهی می کنید باید برای مخاطب مفید باشند.

کاپریلا با تبلیغات هدفمند بر اساس کلیدواژه، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با مطلب را به کاربران نمایش می‌دهد. در اینجا، مطلبی با عنوان «ساخت فیلم آموزشی با کمتازیا» تدوین شده است. در صورت استفاده از پلتفرم تبلیغات هدفمند کاپریلا، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با موضوع نوشته و با حجم و اندازه کم را مانند تصویر زیر درون متن مشاهده خواهیم کرد.

افرادی که تو سایت انجام میدم بک لینک میفروشن یک سری وبلاگ بی محتوا دارند که آتوریتی پایینی هم دارند و بک لینک گرفتن از آن ها اشتباه بزرگی است که در آینده به سایت تان آسیب می رساند. خدماتی که توسط شرکت سئو برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو ارائه می شود، خدمات سئو نامیده می شود. خدمات سئو شامل استراتژی‌های زیادی است که هدف آن کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو است. رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می‌تواند ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما را افزایش دهد. افزایش ترافیک ارگانیک به این معنی است که محصول یا خدمات شما توسط کاربران بیشتری دیده می شود و این به معنای درآمد بیشتر برای فروشگاه اینترنتی یا شرکت شماست.

بنابراین درباره روش‌های بهینه سازی انکرتکست در فرایند آموزش لینک سازی داخلی تحقیق کرده و از آن به صورت هوشمندانه استفاده نمایید. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. به‌طورکلی، لینک بیلدینگ خارجی یکی از جنبه‌های حیاتی سئو است و می‌تواند به شدت بر رتبه‌بندی و دیده شدن یک وب‌سایت در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. با ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد روابط با سایر وب‌سایت‌ها، مشاغل و صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند استراتژی لینک سازی خارجی خود را بهبود بخشند و اعتبار و شهرت آنلاین خود را افزایش دهند.

بیشتر اوقات، افراد به انتشار یک نوع محتوا اکتفا می‌کنند و شبکه‌های اجتماعی دیگر را فراموش می‌کنند. اما با انتشار محتوا در شکل‌ها و فرمت‌های مختلف، می‌توانید از انواع مختلف محتوا برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و مخاطبان با سلیقه‌های مختلف بهره بگیرید. شرکت در فعالیت‌های اینترنتیشرکت در یک پادکست، مصاحبه آنلاین، چت‌های گروهی و لایوهای اینستاگرامی، همگی جزء فعالیت‌های اجتماعی شما در اینترنت محسوب می‌شوند. هنگام حضور در چنین فعالیت‌هایی از میزبان خود بخواهید که لینک‌هایی از ‌سایت شما که مرتبط با موضوع بحث هستند را در طول جلسه یا در بخش‌هایی مانند کپشن به اشتراک بگذارد.

برای ارتباط با کارشناسان ویکی دمی میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید. ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

هرگونه خطا در لینک سازی و غیر طبیعی رفتارکردن منجر به جریمه وبسایت شما خواهد شد. به طور کلی اینکه تعداد دامنه های مرتبطی که به شما ارجاع می دهند روند صعودی داشته باشد خوب است. این بدان معنی
است که در طول زمان وب سایت های بیشتری به شما متصل خواهند شد. در واقع در مطالعه ای که برایان انجام داد تعداد حوزه های اشاره منحصربفرد قوی ترین همبستگی در کل مطالعه بود. وب سایت هایی که دارای حوزه ارجاع بیشتری بودند رتبه های بالاتری داشتند.

شما می توانید از کلمات کلیدی آن مقاله به عنوان انکر تکست استفاده کنید اما پیشنهاد می کنیم در موارد مختلف کمی خلاقیت به خرج دهید و همیشه همان عبارت همیشگی را به کار نبرید. همانطور که گفتیم پس از نوشتن یک مطلب باید مقالات مرتبط با آن موضوع را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که می خواهید در پست جدیدتان به چه صفحاتی لینک دهی کنید. لینک سازی درست در قالب انواع لینک داخلی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، درست مانند همان تابلوهای راهنمایی است که در ابتدای این مقاله برای یک شهر فرضی مثال زدیم.

بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار، دارای دایرکتوری هستند که با درج اطلاعات خود در آن می‌توانید به سایت خود لینک بدهید و کاربران هدف خود را جذب کنید. دایرکتوری‌ها، سایت‌هایی هستند که اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف را یک جا جمع می‌کنند و به کسانی که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند. لینک‌های اسپانسری همانطور که از نام‌شان پیدا است، لینک سازی‌هایی است که با هدف تبلیغ، حمایت و یا مواردی از این دست و در ازای دریافت پول انجام می‌شود. این نوع لینک و UGC در سال 2018 توسط گوگل معرفی شدند تا در کنار فالو و نوفالو به عنوان روش‌هایی برای شناسایی دقیق‌تر نوع لینک استفاده شوند. وردپرس و دیگر پلتفرم‌های پیش ساخته افزونه‌هایی برای لینک سازی و قرار دادن آن در محتوا دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در دل محتوای خود، لینک دیگر مطالب سایت خود را نیز قرار دهید. پاسخ  این سوال برای هر شرکت متفاوت خواهد بود.برای پاسخ این سوال ابتدا باید اعتبار و فعالیت های قبلی سایت شما، کلمات کلیدی مورد نظر شما و وضعیت رقبا مشخص  شود.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما