سفارش بک لینک سفارش لینک سازی با XSEO

در بوروکراسی سفارش پلتفرم های انتشار رپورتاژ، تخفیف گرفتن و انتشار با قیمت مناسب و هزینه بک لینک کار هر کسی نیست. تیم سئوروز با توجه به تعدد پروژه های خود در چند سال گذشته و اعتبار خود میان پلتفرم های مختلف، می‌تواند مناسب ترین قیمت را برای هر وبسایت به شما ارائه دهد. در ادامه با مهم ترین کارهایی که بعد از خرید رپورتاژ با آن مواجه می‌شوید را برایتان ذکر می‌کنیم تا با دید باز وارد این فرآیند شوید. زمانی که شما قبل از لینک سازی خارجی، سئوی داخلی سایت خود را تکمیل نکرده باشید مطمئنا لینک سازی خارجی گره‌ای از مشکل شما را باز نخواهد کرد. در این صورت حتی اگر بتوانید با لینک سازی در گوگل رشد کنید، به دلیل ضعیف بودن سایت، شما نمی‌توانید مخاطب را جذب یا نیاز او را برطرف کنید. به این نوع لینک ها site wide link گفته می شود که در تمام صفحات سایت تکرار می شوند.

برعکس، اگر شما هم به یک سایت خارجی لینک دهی کنید، لینک خارجی به آن سایت داده اید. لینک خارجی همانند مهر تاییدی بر اعتبار و کیفیت محتوای شما عمل می کند و به موتور های جستجو نشان می دهد که صفحه شما ارزش رتبه خوب را دارد. اکثر سئوکاران داخل و خارج ایران باور دارند که لینک سازی خارجی مهم ترین منبع برای رتبه گرفتن سایت است. با این حال باز هم برخی از کاربران با بی توجهی به این اخطار، تصور می‌کنند با خرید بک لینک می‌توانند گوگل را فریب دهند. در حالی که نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار شدید بوده و به خوبی متوجه این موضوع می‌شود. برخی از ادمین های وب‌سایت‌ها و متخصصان بی‌تجربه سئو با خوش‌بینی به این قضیه می‌نگرند که گوگل اصلاً چگونه قرار است بفهمد که بک لینک خریداری کرده‌اند.

نحوه کار هم به اینصورت است که صاحبان سایت های مختلف میتوانند سایت شان را در بکوریتی ثبت کرده و به مخاطبان اجازه بدهند از سایت شان بک لینک بخرند. مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند. بنابراین ترجیحا برای خرید بک لینک به سراغ انجام میدم نروید یا حداقل بیخیال این پکیج های بی ارزشش شوید. میهن بک لینک هم مانند سایت قبلی فروش بک لینک با کیفیت و بی کیفیت را در کنار هم دارد.

از آنجا که او در مورد مجله اینترنتی مشهور خود در مورد این موضوع می نویسد، این پیوند ایجاد شده برای پست شما بسیار با ارزش خواهد بود. از آنجا که مجله آنلاین محبوبی به شمار می‌آید، بسیاری از سایت‌های دیگر به مقاله وی پیوند داده می‌شوند. این باعث افزایش رتبه مجله آنلاین می‌شود، و مقاله شما نیز از یک سایت معتبر بک لینک با ارزش دریافت می‌کند. ساخت بک لینک به صورت طبیعی یا به صورت مصنوعی راهکارهای اصلی ساخت بک لینک هستند که هریک خود زیرمجموعه‌های مختلف و متنوعی را دارند.

در صورتی که سئوی داخلی رعایت شده باشد، بک لینک های با کیفیت در رشد سایت معجزه خواهند کرد. بعضی از این سایت ها عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید. • بک لینک را از سایت های معروف و شناخته شده در زمینه فروش بک لینک نخرید. خرید بک لینک دانشگاهی از سایت‌های دانشگاهی به خاطر اعتبار دامنه های این سایت ها بسیار موثر است. سئوروز با داشتن ارتباطات قوی در این زمینه امکان خرید بک لینک دائمی در سایت های دانشگاهی یا خرید بک لینک edu را دارد.

عیب یابی سئو خارجی

برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک نیز در این مقاله معرفی شده اند. در صورتی که سفارش بک لینک وبلاگی ایرانی، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. بک لینک های خبری مجله ای که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید.

راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید. یکی از رایج ترین اشتباهات سئو که در وب فارسی زیادی مشاهده میکنم، این است که کارفرماها قبل از بهبود سئوی داخلی و حتی قبل از رفع مشکلات سئو، به سراغ سایت های فروش بک لینک میروند. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود.

سایت strikingly.com، سایت wix.com یا سایت fikket.com از جمله این سایت ها هستند. سایت های معتبر زیادی هستند که از این روش برای گرفتن بک لینک استفاده می نمایند. البته سایت های دیگری هم هستند که می توانید با ساختن پروفایل از آنها بک لینک بگیرید. سایت Intensedebate.com از جمله برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک است.

در زمینه لینک سازی، امن ترین راه برای در امان ماندن از تغییرات الگوریتمی گوگل، برونسپاری خدمات لینک سازی هست. مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو، کلیه خدمات لینک سازی رو به صورت اصولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا تغییرات الگوریتمی گوگل ریسک چندانی برای سفارش بک لینک شما نداشته باشه. به زبان ساده بک لینک هایی که از نوع Follow هستند، به گوگل می گویند که سایت مقصد متعبر است. بر این اساس طبیعتاً بک لینک های Follow ارزش بیشتری برای سایت شما خواهند داشت. لینک بیلدینگ هنوز یکی از مهم ترین تاکتیک های سئو  برای کسب رتبه در گوگل محسوب می شود.

اولین و مهم ترین مفهومی که در لینک سازی وجود دارد، لینک سازی داخلی است. در واقع لینک سازی داخلی نوعی لینک سازی محسوب می شود که در همان سایت صورت می گیرد. ساده ترین نوع لینک سازی داخلی، لینک دادن به دسته بندی مربوط به همان محتوا است! مثلاً اگر در زمینه افزایش فروش، محتوایی در سایت خود منتشر کرده باشید، می توانید به دسته بندی افزایش فروش در همان محتوا لینک بدهید. البته شما باید استراتژی خوبی برای این کار داشته باشید و لینک دادن به هر صفحه ای نمی تواند منجر به افزایش اعتبار سایت شما شود.

همان طور که می‌دانید، اینترنت یک محیط باز است و هیچ راهی برای جلوگیری از جستجوی افراد در آن وجود ندارد. به همان اندازه که وبلاگ شما اطلاعات زیادی را ارائه می‌دهد، مطمئناً برخی از مسائل وجود دارد که ممکن است مربوط به محتوای شما باشد اما دقیقاً تخصص کسب و کار شما نیست. در چنین مواردی، اگر ایجاد رابطه اعتماد با مخاطبان برای شما مهم است، باید به وبسایت‌های دیگری که در آن موضوع متخصص هستند، لینک خارجی دهید و لینک سازی خارجی انجام دهید. فرق لینک سازی خارجی با لینک سازی داخلی در این است که یک لینک خارجی فرد را به دامنه یا وب سایت دیگری منتقل می‌کند، در حالی که لینک داخلی کاربر را به صفحه‌ی دیگری از خود سایت شما هدایت می‌کند. ثابت شده است که لینک سازی خارجی می‌تواند بسیار بیشتر از لینک سازی داخلی به کار شما بیاید و رتبه‌ی شما را هنگام سرچ بالاتر ببرد.

اما به طور ناگهانی در یک بازه زمانی کوتاه، مثلا یک ماه این تعداد به ۲۵۰۰ لینک افزایش پیدا می‌کند. در هر دو صورت، باید هرچه سریع‌تر به فکر حل مشکل به وجود آمده باشید. بک لینک پروفایلی یکی دیگر از شیوه های لینک سازی خارجی است که اگر به درستی انجام شود می تواند بخش مهمی را در کمپین آف پیج شما داشته باشد. انتخاب میزبان به خودی خود یک مسئله تخصصی است و به اندازه دیگر مراحل کمپین لینکسازی پیچیدگی دارد. بررسی نکات مهم انتخاب میزبان مانند spam score ، آتوریتی واقعی صفحات، میزان فعالیت میزبان در حوزه شما، قوانین و ضوابط سایت میزبان و ده ها معیار دیگر می‌تواند ضامن موفقیت شما در کمپین رپورتاژ پیش رویتان باشد. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را گسترش دهید و برای افزایش درآمد و سود خود تلاش می‌کنید، فرقی ندارد که سایت شما از چه نوعی باشد.

لینک خارجی اسپانسر

از این طریق کاربران از کتاب‌های شما استفاده می‌کنند و به سایت شما سر می‌زنند. نکته اینجاست که اگر این استراتژی را نداشته باشید، به احتمال بسیار زیاد یا نتیجه مناسبی از بک لینک ها نمیگیرید، یا حتی ممکن است گوگل متوجه رفتار مشکوک تان شده و سایت تان را جریمه کند. همانطور که بالاتر هم قابل مشاهده است، در لینک بگیر تعداد زیادی پکیج بک لینک وجود دارد و هر کدام از آنها جزئیات مختلفی دارند. بعضی ها دائمی هستند و اغلبشان به شکل 1، 3 و 6 ماهه به فروش میرسند.

به علاوه اینکه لینک سازی داخلی بین صفحات و مطالب بلاگ کار ساده ایست که قطعا برای آن قرار نیست این مقاله را مطالعه کنید. بک لینکهای بی کیفیت نه تنها باعث افزایش رتبه سایت نشده بلکه باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل می شود. در سرویس بک لینک مکمل ما برای سایت شما 29 بک لینک دائمی از سایتهای بسیار با کیفیت و معروف دنیا با Domain Authority بالا می گیریم. این باور گوگل از اینجا می ‌آید که محتوای باکیفیت بیشتر ارجاع داده می ‌شود زیرا حاوی اطلاعات مهمی است که به کاربران کمک می‌ کند.

  • برای انجام لینک سازی خارجی می توانید روش های مختلفی را استفاده کنید.
  • لینک بیلدینگ هنوز یکی از مهم ترین تاکتیک های سئو  برای کسب رتبه در گوگل محسوب می شود.
  • اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر!

اگر وارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی شده‌اید، در یک روز تمامی آن‌ها را منتشر نکنید. با نوشتن یک محتوای منحصر به فرد و دست اول، سعی کنید مخاطب را به سایت خود جذب کنید. همانطور که قبلا گفته شد ، تیم ما پکیج های مختلف لینک بیلدینگ ارائه میدهد. چندین ابزار برای شناسایی و مدیریت پیوندهای خارجی وجود دارد که مهم‌ترین آن گوگل آنالیتیکس است. برای دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید .

البته فراموش نکنید، چه سایت شما در بهینه ترین حالت ممکن باشه و چه نباشه، شما نباید اجازه بدید که گوگل رد پایی از خرید بک لینک رو برای سایت شما ببینه. رصد شدن چنین چیزی توسط گوگل یعنی در بهترین حالت، بی اثر شدن تمامی بک لینک هایی که دریافت کردید. بک لینک های رپورتاژی مجله ای بدون شک، با ارزش ترین و بهترین نوع بک لینک محسوب می شوند. اگر به مباحث لینک سازی مسلط نیستید، به هیچ عنوان اقدام به ساخت بک لینک نکنید. برای این کار سرویس لینک سازی جامع توسط نشونت ارائه شده تا عزیزانی که آشنایی کافی با لینک سازی ندارند یا قصد دارند تمام مراحل را به نشونت بسپارند، بتونند از این سرویس استفاده کنند. ثبت نام کنندگان جدید برای دریافت این نوع دامنه باید مؤسسات آموزش عالی وابسته به ایالات متحده باشند با این حال، بیشتر موسسات از دامنه .edu در ایالات متحده استفاده می کنند.

زمانی که لینک سازی خارجی انجام می‌شود، در واقع به گوگل نشان می‌دهیم که سایت‌های دیگر ما را تایید می‌کنند و به همین دلیل به سایت ما لینک داده‌اند. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت شما بهبود می‌یابد. درنتیجه می‌توان گفت در صفحۀ نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید.

این موضوع کمی اعتماد کردن به آن را سخت میکند اما در هر حال با توجه به اینکه در صفحه درباره ما سایت آدرس کسب و کارشان وجود دارد، کمی این مشکل حل میشود. در صورتیکه هر بخش از این 25 فاکتور سئو بک لینک را کامل متوجه نشدید میتوانید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح نمایید تا بتوانیم بهتر راهنماییتان بکنیم. لینک از یک سایت مهم و پربازدید ممکن است بیشتر از چندین لینک از سایت‌های کوچک‌تر ارزش داشته باشد. بنابراین اگر نمی ‌خواهید که از خط ‌قرمزهای گوگل عبور کنید به‌ هیچ ‌عنوان لینک نخرید. خرید تعداد زیادی لینک خطر پنالتی و حذف سایت شما از نتایج را در پی دارد.

لینک سازی داخلی هم به سئوی سایت شما کمک می کند هم ترافیک را بین صفحات مختلف سایت موازنه می کند. لینک داخلی بازدیدکنندگان را به صفحات مختلف یک دامنه هدایت می کند، مثلا شما می توانید در صفحه اصلی (هوم پیج) وبسایت خود یک لینک به قسمت بلاگ سایت بدهید. این کار هم تجربه کاربری را بهتر می کند هم رنکینگ صفحات وبسایت را یکدست می کند.

جایگزین کردن لینکی که دیگر کار نمی‌کند با یک منبع با ارزش و معتبر باعث می‌شود که هم لینکی ارزشمند داشته باشید و هم سئوی سایت شما بهبود یابد. این روش می‌تواند برای کسانی محبوب باشد که سرشان شلوغ است و نمی‌توانند برای وبلاگ خود محتوا بنویسند. در این استراتژی تنها کافی است در وبلاگ‌ها صفحاتی پیدا کنید که دیگر لینکشان کار نمی‌کند و از صاحب وبلاگ بخواهید که لینک معیوب را با لینکی از سایت شما که دارای محتوایی مشابه است جایگزین کند. از این طریق صفحه‌ی سایت شما برای کسانی که آن را لینک می‌کنند نشان داده خواهد شد. اولین کار برای گرفتن لینک از طرف یک سایت این است ک ببینید چه نوع لینک‌هایی در آن موجود هستند.

در پلن 2 شما میتوانید دو متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 10 سایت فارسی با پیج اتوریتی تا 36 قرار می دهیم. اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود . متخصصان سئو بر این باور هستند که سومین عامل مهم در بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، لینک ‌سازی خارجی است.

اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند. هرگونه وب سایتی که در این زمینه مشارکت داشته باشد ممکن است پنالتی گوگل شامل حال آن سایت شود. و در آخر نیز توصیه می‌کنیم اگر قصد لینک سازی دارید سعی کنید از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که جز خرید بک لینک دائمی محسوب شده و به شدت برای سایت شما سودمند است و نتایج آن فوق‌العاده است. اقداماتی مانند خرید بک لینک به تعداد زیاد، فروش بک لینک ها و خرید شبکه های تبادل بک لینک جزء روش هایی هستند که توسط گوگل منع شده است.

  • اما باید مسیری بسازید تا کاربران بتوانند وبسایت شما را پیدا کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشند.
  • اصول و قواعدی که با استفاده از آن‌ها و راهکارهای بیان شده در این مقاله می‌توانید نتیجه طلوبی را به دست آورید.
  • بک لینک های باکیفیت باعث استیبل شدن و ماندگاری رتبه شما در مدت زمان طولانی خواهند شد در حالیکه بک لینک های بی کیفیت معمولاً ماندگاری کوتاه مدت دارند.

دانستن این موضوع بسیار مهم است، زیرا اگر سایتی در رتبه بندی گوگل بالاتر از سایت شما قرار دارد، پس دارد کاری می‌کند که شما آن را انجام نداده‌اید و بهتر است از آن آگاهی پیدا کنید. فرقی نمی‌کند در زمینه‌ی سئو تازه‌کار باشید یا اینکه مدتی باشد در این زمینه فعالیت می‌کنید، تا به حال به احتمال زیاد عبارت‌های لینک سازی خارجی یا بک‌لینک را شنیده‌اید. حرفه‌ی سئو وب سایت و لینک‌سازی همیشه در حال تغییر هستند و امروزه اهمیت لینک سازی با کیفیت، از همیشه بیشتر است.

اگر شما امتیاز و سابقه خوبی در این نوع سایت‌ها داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها بک لینک بگیرید. زمانی که از لینک سازی خارجی و تبلیغات استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق محتوا و ظاهر سایت کاربر را جذب کنید. شما می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت خود لیست سایت هایی که به شما لینک داده اند را به تفکیک Domain Authorithy مشاهده نمایید.

با استفاده از لینک سازی داخلی به راحتی می توانید از یک محتوا، به صفحات و مطالب مرتبط خود لینک بدهید و با این کار، کاربران را ترغیب به خواندن آن محتوا کنید. این کار باعث می شود تا کاربران مدت زمان بیشتری در سایت شما باقی بمانند و یکی از فاکتور های مهم سئو که همان مدت زمان ماندن کاربران در سایت است، به افزایش رتبه شما در گوگل کمک کند. برای انجام لینک سازی خارجی می توانید روش های مختلفی را استفاده کنید. به طور کلی لینک سازی خارجی به دو صورت مستقیم «و» غیر مستقیم، انجام می شود.

اما باید مسیری بسازید تا کاربران بتوانند وبسایت شما را پیدا کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشند. شما می توانید با قرار دادن علائم و نشانه ها در طول مسیر، کاربران را به سمت محتوای جذاب خود هدایت نمایید. بهتر است قبل ساخت بک لینک حتما به نوع url های خود دقت کنید برای همین مطالعه تفاوت لینک‌ فالو (follow) و نوفالو (nofollow) و تاثیر آن در سئو برای شما ارزشمند است. با توجه به همین موارد ساده به‌راحتی می‌توانید وبلاگ‌های واجد شرایط را به‌منظور ساخت بک لینک بیابید و مورداستفاده قرار دهید. برای خرید بک لینک edu و رپورتاژ دانشگاهی (edu) و خارجی می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. برای دیدن لیست سایتهای خارجی و دانشگاهی در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

اگر هدف شما صرفاً افزایش دامین آتوریتی ماز هست، ما خرید بک لینک از نشونت رو به شما توصیه نمی کنیم چون به هیچ عنوان چنین فاکتوری برای ما ملاک عمل نیست. افزایش da سایت ضامن افزایش رتبه نیست و در برخی موارد صرفا یک فاکتور فریبنده محسوب می شه. هدف ما از لینک سازی افزایش رتبه کلمات کلیدی و در نتیجه دریافت بازدید و به دنبال آن، افزایش فروش هست. همونطور که توضیح دادیم، این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتون هم بستگی داره و پاسخی قطعی نمی شه داد.

برای آشنایی بیشتر با کلیه مباحث لینک سازی خارجی، پیشنهاد می کنیم مطالب موجود در بخش سئوی خارجی نشونت رو بررسی بفرمایید. توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود. بک لینک های دانشگاهی جزو منابع قوی و معتبر محسوب میشن که لینک سازی در این منابع می تونه در سئوی سایت شما به میزان قابل توجهی اثر گذار باشه. این که بک لینک از کدام نوع باشد، به تنظیمات سایت مبدأ (یعنی همان سایتی که قرار است رپوتاژ شما را منتشر کند) بستگی دارد.

به طور کلی هدف از لینک سازی خارجی افزایش رتبه سایت است که در نظر گوگل بسیار اهمیت دارد. بک لینک سازی در سئو تأثیر زیادی دارد ولی باید این کار به صورت اصولی انجام گیرد تا بتواند مؤثر واقع شود. هر چه سایت معتبرتر باشد و تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را در روز داشته باشد، برای بک لینک مناسب‌تر است. علاوه بر این بهتر است سایتی را انتخاب کنید که با زمینه کاری سایتتان متناسب باشد.

از این ‌رو تأثیر قابل ‌توجه بک لینک‌ ها بر عملکرد وب‌ سایت در نتایج جستجو، استراتژی است که باید از آن به بهترین نحو برای ایجاد ترافیک بیشتر و بهبود رتبه سئو استفاده کرد. باید توجه کرد که چه لینک خارجی بدهید و یا چه لینک دریافت کنید هرکدام تأثیر متفاوتی بر روی وب‌ سایت شما دارند. هدف استراتژی ‌هایی که در سئو خارجی و لینک سازی خارجی انجام می‌ گیرد ایجاد لینک ‌های ورودی و یا همان بک لینک برای وب سایت است. سئو خارجی یا Off-page SEO یکی از خدمات مهم و پایه‌ای در حوزه سئو است. با استفاده از خدمات سئو خارجی، می‌توانید به بهبود رتبه سایت خود در نتایج موتورهای جستجویی مانند گوگل برسید. با این خدمات حرفه‌ای و قدرتمند، می‌توانید وب‌سایت خود را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجویی قرار داده و اعتبار برند و سایت خود را بالا ببرید.

اول این که چه تعداد بک لینک دریافت می شود (برای این که تعداد را با تعرفه پیشنهادی بسنجید). دقت کنید که وقتی می خواهید با فریلنسرهای دریافت بک لینک همکاری کنید، باید 3 فاکتور مهم را بررسی کنید. خیر، آسیب نمی‌زند البته اگر بک لینک دریافتی باکیفیت باشد و تعداد زیادی هم نباشد. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود.

  • لیست کامل این دسته از لینک ها حدود چهارهزار عدد است که این مجموعه حاصل هشت سال فعالیت مستمر در عرصه لینک سازی است.
  • یکی از مهمترین فاکتورهایی که گوگل در رنک دهی خود در نظر می گیرد، بحث لینک هایی است که شما از سایت های مختلف دریافت کرده اید.
  • در واقع این چند فاکتوره بودن سایت Moz از چند عاملی بودن الگوریتم‌های گوگل هنگام رتبه بندی سایت‌ها الگو گرفته است تا بتواند پیش‌بینی درستی را انجام دهد.
  • باید بدانید اگر موتورهای جستجوگر برچسب Nofollow را بر روی محتوای شما مشاهده کنند، پیوندهای موجود بر روی آن را نیز نادیده میگیرند و به سادگی از کنار آن عبور می کنند.
  • در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید.

در حالت عادی نیازی به ارسال محتوا از سوی شما کاربران گرامی نیست و محتواها به شکل های مختلف مثل بازنویسی و اسپین و غیره ایجاد می شن. بلاگ پست های خارجی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن. منابع نمونه ای که در آن ها لینک سازی انجام می شود در ادامه معرفی شده اند. با استفاده از تخصص و داده های منحصر به فرد خود ، می توانید منبعی برای سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران شوید. مطابق هر کمپین تبلیغاتی ، یک پیام کوتاه قانع کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند تا برجسته شوید.

همان‌طور که شما برای وب سایت خود اقدام به سفارش بک لینک می‌کنید رقبا نیز برای بهبود رتبه و رشد وب سایت خود لینک‌سازی می‌کنند. همان‌طور که در بالا بیان شد، به کارگیری تخصص و تجربه در خرید بک لینک طبیعی و لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین ارکان این کار است. پس از خرید بک لینک شما باید به فکر نوشتن و تدوین متن رپورتاژ، لایه سازی جهت طبیعی جلوه دادن لینک ها، تایید شدن متن توسط میزبان و انتخاب انکرتکست مناسب جهت لینک دادن باشید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما