سفر مدیر این برنامه به دبی برای مذاکره با استقلال! روز جدید

تولید عملا در ژوئن سال جاری با ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. مربی و گزارشگر جنجالی که فصل گذشته به دلیل رفتارش با 7 محرومیت مواجه شد تا استقلالی ها رکوردی قابل توجه و قطعاً کاملا منفی را رقم بزند. این مربی در حالی که به استالال بدهکار بود تهران را ترک کرد و در نامه خداحافظی خود به صراحت اعلام کرد که در صورت عدم پرداخت مطالباتش چاره ای جز شکایت به فیفا نخواهد داشت و دقیقاً همین اتفاق افتاد و اکنون ارزشی قضاوت 307 هزار یورویی علیه استقلال. در صورت تایید این حکم، استقلال تا زمان توافق با مرد پرتغالی اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت چرا که مجوز حرفه ای به او داده نمی شود.

مذاکرات در دبی؟

ریکاردو ساپینتو، مانند آندره آ استراماچونی و اکثر مربیان اروپای غربی، هیچ تمایل مستقیمی برای مذاکره مستقیم با باشگاه استقلال نشان نداده است و اصرار دارد که همه چیز باید از طریق مدیر برنامه و وکیل او انجام شود. این مربی که این روزها در قبرس مشغول به کار است و اتفاقاً در آنجا اشتباهات زیادی هم کرده است، در دادگاه اول مقابل استقلال پیروز شد اما دادگاه تجدیدنظر و شاید دادگاه عالی ورزش همچنان در پیش است. در همین زمینه حدود 20 روز پیش شنیدیم که استقلالی ها می خواهند با ساپینتو به صورت جدی مذاکره کنند و حالا زمزمه هایی مبنی بر سفر مدیر برنامه های این مربی به دبی به گوش می رسد. سفری که شایعه مذاکرات محرمانه با او درباره توافق مالی با ایستگل را به شدت تقویت می کند. البته استقلالی ها هنوز در مرحله فعلی به میزبانی دبی این موضوع را به صورت رسمی با ریکاردو ساپینتو مطرح نکرده اند اما …

گفتگوهای شفاهی

در رابطه با پرونده مذکور یکی از نزدیکان استقلال به خبرورزشی گفت: نمی توانم به طور قطعی بگویم که آیا با وکیل سرمربی سابق استقلال در دبی صحبت هایی شده است یا خیر زیرا محل این صحبت ها این اولویت نیست بلکه توافق و نامه ارسال شده به فیفا مهم است. این مذاکره در هر کجای دنیا و یا به هر شکلی قابل انجام است. از مکالمات حضوری گرفته تا مکالمات تلفنی و اینترنتی. من موضوع اصلی مذاکرات استقلالی ها و ریکاردو ساپینتو را تایید می کنم و به شما می گویم که پیگیری ها در این زمینه ادامه دارد تا پرونده به صورت دوستانه حل شود و پرونده از بدنه انضباطی فیفا خارج شود.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما