موتور برق شاپ نمایندگی رسمی برندهای برتر موتور برق

قیمت موتور برق چالشی است که در همان ابتدای ماجرا ممکن است شما را غافل‌گیر کند. اما یک موتور برق با هر ابعاد و اندازه‌ای یک ماشین تمام ‌عیار تولید برق است. ژنراتور برق LT1200B کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی موتورهای برق ایمر است که تنها یک کیلووات توان دارد.

موتور برق

  • موتور برق اتوماتیک دارای سیستم سوییچ اتوماتیک برق شهر و ژنراتور (ATS) بوده، یعنی با قطع برق، موتور به صورت اتوماتیک روشن می شود و با اتصال مجدد برق شهر فرمان خاموش شدن به موتور ارسال می گردد.
  • موتور برق دوگانه سوز دامنه کاربرد بیشتری نسبت به سایر موتوربرق ها دارد.
  • حجم موتور مدل LT1200B برابر 93/5 سی‌سی است و ظرفیت مخزن سوخت 6 لیتر انتخاب شده است.

موتور برق بنزینی هوندا المکس ساخت ژاپن بوده و از نوع موتور هوا خنک, چهار زمانه و تک فاز می‌باشد.

انواع موتور برق بر حسب ولتاژ خروجی

بیشتر ژنراتورها دارای خروجی برق استاندارد هستند که نوع و تعداد آن‌ها بر روی جعبه یا بدنه محصول درج‌شده‌اند. برخی مدل‌ها نیز دارای یک سیم تبدیل هستند که تعداد خروجی‌ها را افزایش می‌دهد. مطمئن شوید که ژنراتور موردنظر شما دارای تعداد خروجی کافی از نوع مناسب باشد. روشن یا خاموش‌کردن دستگاه با این دکمه بسیار راحت است؛ اما اگر باتری ژنراتور ضعیف شده باشد، این دکمه کار نمی‌کند.

موتور برق

لذا برای تناسب و اطمینان از توان مناسب قیمت موتور برق، لازم است تا به بررسی توان مورد نیاز بپردازیم. طبیعتاً اصلی ترین و واضح ترین تفاوت انواع موتور برق در سوخت مصرفی است.

موتوربرق بنزینی سوپر تی جی مدلTG950DC ا موتور برق سوپر تی جی 800 وات مدلTG950DC

قابلیت‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز شما بستگی به کاربری و نیازهای خاص شما دارد، بنابراین قبل از خرید، موارد مورد نظر خود را مشخص کنید و ژنراتور برق مناسبی را انتخاب کنید که این موارد را به خوبی تامین کند. موتور برق که به آن مولد یا ژنراتور الکتریکی نیز گفته می‌شود، وسیله‌ای بسیار کاربردی است که می‌تواند با استفاده از سوخت‌هایی نظیر بنزین، گازوئیل و گاز، انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی کند.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.